Förstörd.

Jag vill straffa, hämnas och spotta på! Men vad tjänar jag på det? Man ger någon allt man har, men blir behandlad som skit tillbaka.. Oärlighet är det vidrigaste som finns, när allt man trott på bara flyger i luften. Överenskommelser visar sig aldrig har betytt något.. Jag har litat på min sambo till 110%, men sen kommer det fram att han döljer smskonversationer med sitt ex. Jag bryr mig inte så mycket om att det är ett ex, men vad som skrivits. Han vägrar visa mig, vilket bara tyder på att det finns något han döljer. Jag har sätt mer än han tror, vilket gör att när jag tillslut får se – ser jag även om han raderat en massa. Han tycker i alla fall att sms är oskyldigt, man kan skriva vad som helst till vem som helst utan att det betyder någonting. Det jag har sett (han var inte tillräckligt hemlig för en sekund) är framförallt det att dom bestämde träff i Örebro igår där han är och jobbar. När jag ifrågasatte honom om det sa han bara att det inte spelar någon roll, hon kommer i alla fall inte komma dit.. Men det gjorde hon visst.. Men det är fortfarande inget jag ska reagera på enligt honom, det var ju inte direkt så att han låg med henne på siten liksom.

Jag är verkligen MINST svartsjuk i hela världen, men alltså..

Har allt bara varit en lögn? Det kan ju inte direkt vara så att just det här, det jag råkade se nu, är det enda han gjort på 4 år liksom..

One thought on “Förstörd.

  1. Ouch. :/ Varför ska saker och ting vara så förbannat hemliga?! Jag skulle inte bli sur om min karl träffade ett ex, det är ett ex av en anledning och han har valt att vara med mig nu, men jag skulle lacka ur om det hände utan att jag visste om det.. Kram!

Kommentera

